fridawiiberg

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av frida wiberg - 21 augusti 2010 16:05

HEJ ALLA ! :)

 

Jag sitter i Åtvidaberg hos Nina som jag inte har träffat på sjukt länge! Kom till Linköping igår och gick på rix fm med Nina, hade askul men det var mycket fjortisar, dom har inte kommit över det riktigt än. Men iallafall så hade vi kul. Tog med oss mat från MC Donalds och satte oss vid en ''parkering'' typ och snackade om allt. Sen gick vi till festivalen, foton och sånt kommer. Stack hem lite tidigare, på bussen till Åtvidaberg var jag sjukt trött så jag satt och sjöng pippi & emil låtar, sen somnade jag på bussen, lyckat eller inte what ever. Hema somnade vi typ direkt. Idag har vi inte gjort så mycket, typ vart ute hela tiden, och gått runt massa. Får se vad som händer. Jag ska försöka fixa så jag kan blogga i mobilen med, fast det gör jag nog hemma. Åker hem imorgon så bilder och sånt kommer imorgon kväll. Skolan på måndag igen - efter schemat nu då, YIPPIIIEEE - not. Men men, helgen kommer bli bäst med underbaraste Josefin och annat folk. Bloggar mer imorgon.

Btw, finns det fester eller ngt kul i Åtvidaberg? Alla som vet messar!


take care / frida'

filip nyman 20/8 -10   

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards