fridawiiberg

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av frida wiberg - 9 augusti 2010 20:34

WOLLIE BOLLIE §

 

För det första vet jag vilka våra moppestalkers är, det är mina kompisar. Iallafall idag så har jag hämtat en tröja ¨på stan & sen vart med Jessica. Vi har träffat Josefin & våra moppe stalkers. HAHA, jah känner dom :) Jessica ska sova här och vi har sjukt kul. Vi skrattar åt filmer som vi har gjort. Ni ska vi sova typ eller kolla på mer filmer, skriver mer imorgon.



puussss'

Av frida wiberg - 9 augusti 2010 16:47

HEJ! :)

 

Har precis vart inne i stan och hämtat min tröja som Hanna har lånat, så jag träffade henne & Jenni. Hade askul i typ en kvart sen stack jag hem. Har fixat lite i rummet och ska snart dra in till stan igen och möta Jessica, vi ska väl fika och sen dra hem till mig. Hon ska sova här och det gillas! Nu måste jag fixa mig för sen drar jag. Förlåt för att jag aldrig lägger in bilder, men det kommer !!



ppuusssss'

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards