fridawiiberg

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av frida wiberg - 3 augusti 2010 22:09

HALLÅ :)

 

Shit, jag har inte bloggat på länge men jag har åkt kryssning så det är därför. Ahja, nu är lilla Frida hemma igen. Kom för en stund sen och jag är supertrött! Det blev att åka till Åland och tillbaka. Sjukt fint var det och jag hade askul med min lillebror! Självklart shoppade vi lite idag. Det blev; mascara, godis & foundation. Plus att jag vann 110:- på enarmad bandit. Jag är otroligt stolt. Nu är jag iallafall hemma och det gillar jag sjukt mycket. Om 14 dagar åker vi till Stockholm igen, och det ogillas. Nu ska jag fixa mig och sova eller något. Imorgon ska jag träffa Coffe och sen Jessica! Saknar dom sjukt. Och min Jossan, det ska vi inte tala om hur mycket jag saknar henne! Nu ska jag fixa mig. Mer blogg imorgon när jag är seriös, och inte oseriös och trött. Kolla på film ska jag göra tills jag somnar med. Vi hörs imorgon.


puuuusss / f'

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards