fridawiiberg

Alla inlägg under juli 2010

Av frida wiberg - 31 juli 2010 21:22

Jessica Iles... jag har mycket att tacka för. du har gjort mig till den starkaste personen i världen. vi har kännt varandra i ett år och du har hjort allt för mig. du står alltid vid min sida när jag behöver dig. dagarna med dig har vart bäst! när jag träffade dig för första gången var jag lycklig.en av dom få gångerna jag har vart riktigt jävla glad var då! jag är alltid sjukt glad när jag är med dig! du får mig att känna mig somatt jag är något. du har hjälpt mig genom det senaste året. jag älskar dig otroligt syster'

Josefin Hägglund... jag tackar dig sjukt mycket för allt du har gjort för mig! utan dig vet jag inte om jag ens skulle vara kvar. allt vårat bråk har ledit till så sjukt myket. jag är sjukt glad att jaghar dig gumman. jag har vart en jävla idiot mot dig och du har vart en bitch mot mig. men vi har fattat att vi inte kan vara utan varandra. det går bara inte. jag har kännt dig sen i fyran, jag är oerhört tacksam för att jag har dig gumman! hjärtat du är allt för mig !

 

Emil Rahic... gubben, jag är sjukt glad att jag har lärt känna dig. det är inte förens nu jag fattar hur mycket du betyder för mig. du är min bästa vän, absolut! du har gjort så sjukt mycket för mig. du vet att du betyder sjukt mycket för mig och att jag inte klarar mig utan dig. emil, du får aldrig försvinna då klarar jag inte mig. bästa vän, jag älskar dig otroligt mycket !

 

 

 

/ eran frida' (L)

Av frida wiberg - 31 juli 2010 20:00

TILLBAKA ;)

 

Nu har lillebror och jag varit på ica och köpt godis. Det blev lite mer än vad vi hade med oss, men jag flirtade lite med han i kassan och fick dom pengarna som behövdes. Sen gick vi tillbaka hem till farmor och nu käkar vi upp allt godis. Smaskigt om något! Jag saknar iallafall sönder efter min Josefin som jag inte har träffat på mer än två veckor, min Basti som jag inte träffat på snart en månad, min Jessica som jag inte träffat på ngra dagar! Min XPERIA x10 mini med, den kommer bli min älskling när jag kommer hem och kan använda den med mitt nummer och så. I veckan kommer jag att gästblogga hos Josefin, för hon ska på innebandyläger hela veckan. Så jag bloggar på två olika bloggar. Kommer kännas rätt stressigt, men jag länkar eller kopierar alla inlägg tror jag. Angående dopet idag då. Jag sjöng två låtar. På den första gick det åt helvete, men den andra gick det bra. Det kommer upp på youtube sen, tror jag. Om det inte blev för dåligt... Nu ska jag fixa lite och ta det lugnt. Tänker inte gå ut mer, eller vi får se hur det blir. Vi gillar att solen lyser och att det inte regnar. Hoppas mina kräk-kläder är tvättade.


  


puuusss'

Av frida wiberg - 31 juli 2010 16:59

HEJ ALLA ! :)

 

Har precis kommit hem från dopet nu. Det gick hur bra som hellst, bara att jag skakade av nervositet. Alla började gråta i slutet och jag fick massa beröm. Sen fikade vi och snackade och massa sånt. Min lilla kusin är supersöt. Innan vi skulle gå höll jag han, han typ spydde på min klänning & kofta. Så nu luktar jag bebiskräk på händerna, men det tvättar man bort. Igårkväll så var jag och lillebror ute lite, och sen gjorde ingentng. Bilder kommer sen. Nu ska jag och lillebror gå ut och kolla om det finns något roligt folk & köpa godiiis. Det gillar vi väldigt mycket. Mer blogg och bilder sen. Tack för headern Josefin, det blev bäst! Älskar dig, och saknar dig sjukt mycket !


puusssss'

Av frida wiberg - 30 juli 2010 21:21

  


detta är då dagens outfit !
tröja: monki
jeansshorts: ullared
halsband: mammas.

Av frida wiberg - 30 juli 2010 20:01

HELLU!    


Sitter i huvudstaden, det är typ rätt tråkigt. Kom upp för två timmar sedan, så nu har jag käkat och tagit det lugnt. Idag har jag inte gjort så mycket, började med att vakna och käka kräm. Sen laddade jag ner lite appar till min xperia x10 mini. Sen stack pappa och jag iväg till asex och köpte en kofta till min klänning jag ska ha imorgon på dopet. Jag är rätt nervös, eftersom jag ska sjunga och allt. Men det kommer att gå bra! Nu ska jag ut med min lillebror. Mer uppdatering sen när jag kommer in!




puusssssss'

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards