fridawiiberg

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av frida wiberg - 5 augusti 2010 19:37

AHMEN HEJ ! :))

 

Idag så har det vart Jessica. Jag fixade mig och stack till stan och mötte Jessica. Sen så träffade vi Jakob & Martin en stund, hade sjukt kul eller ah lite ialf. Sen kom råttan, och vi skrattade sönder, bara Jessica, jag, Jakob & Martin som fattar. Sen stack vi till stan och jag köpte en tröja på gina, sen stack vi hem till mig och packade sen stack vi till Jessica och nu är vi hos henne. Vi har vart och köpt två BEN&JERRY'S glassar som vi ska mumsa på ikväll. Nu kollar vi på roliga klipp och Jessica ligger på golvet och skrattar. Jaja, vi har så sjukt roligt, har sockerkick! Nu ska vi äta eller ngt.


  


puussss'

Av frida wiberg - 5 augusti 2010 13:11

HAHA, HEJ :)

 

Nu ska jag fixa mig, åka in till stan och möta Jessica och sen upp till asex men henne. Vi får se vad det blir. Men kameran ska med. Sen ikväll så sover jag hos henne. Vi kommer ha så kul asså, typ käka glass och mysa. Bilder kommer, för hennes internet är inte segt som mitt. HÖHÖ, nu ska jag fixa mig.





puusss' <3

Av frida wiberg - 5 augusti 2010 10:13

HALLÅ :)

 

Jag är megatrött, så blir ett snabbt inlägg. Igår så var jag med Coffe, han kom till mig vid halv tolv, vi hade supermysigt. Lyssnade på musik och hade sån humor. Smart som jag är ramlar jag ur min säng, och Coffe dör av skratt. Men han lever nu, så ni behöver inte oroa er för det gott folk. HÖHÖ, sen så stack vi ner till stan och träffade Erica & Emma. Sen kom Jessica och jag stack till stan med henne. Gick till waynes och jag tog en chailatte och Jessica en smoothie. Sen träffade vi Kevin, Coffe, Erica & Emma. Sen stack Jag & Jessica till asex, sen hem till mig. Vi åt och sen när min lillebror gick så skrattade vi så sjukt mycket. Så jag gick in på toa och försökte lugna ner mig sen när jag kom in i köket och kollade på mamma skrattade jag igen. Sen så höll vi på så hur länge som hellst. Jessica stack väl vid halv tio, sen så snackade vi massa, snackade med massa annat folk med. Sen tog mamma mobilen, och jag somnade straxt efter tolv. Nu ska jag typ vänta på att alla ska vakna. För alla roliga sover ju nu. Sebbe åker till Riga idag med, jag gillar inte det. Ahja, nu ska jag inte göra ett skit.




puusssss'

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards