fridawiiberg

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av frida wiberg - 8 augusti 2010 21:02

JAG VET ATT MINA RUBRIKER ÄT BÄST !

 

Jag blev plötsligt jättetrött, och fick sjukt ont i huvudet. Det gör sjukt fukking idiot ont. Jag har tagit alvedon, men det funkar ju inte på mig för jag har ju ngt cp med mitt huvve. Jag ska väl lägga mig snart, för jag orkar inte vara uppe längre. Idag har jag städat, sen kom Erica & Emma, jag färgade Ericas hår, Emma & jag fixade hennes löshår & så, sen stack dom och jag städade klart. Har precis druckit choklad och nu ska jag borsta tänderna och sova för jag mår skit.



jag vill vara superman / frida'

Av frida wiberg - 8 augusti 2010 09:47

HEJ :)

 

Erica & Emma kom ju tillslut igår. Vi stack ut, tog bussen ner till torpa och drog in på vip och köpte mentostuggumin, det va 3 för 10:- så varför inte. Sen stod vi utanför och Erica hade köpt en klubba så jag va tvungen att köpa en lika dan, då hänkade Emma in och köpte en lika dan hon med. Han i kassan ba; och du tar den med? Jag ba: ah! Han ba; gööttt. Sen så gick vi runt lite på torpa, så träffade vi folk dom drog dit dryga ungar som kaxade sen kom Josefin och vi va med henne. Hade så sjukt kul, följde dom till bussen. Bara för det så hoppade dom katiga på bussen, sen när jag och Josefin gick förbi pekade dom finger, och wow vad moget det är. Så påväg hem dog båda mina mobiler & vi blev förföljda av två moppepojkar. Vi hade så kul åt dom. Dom åkte säkert 3 meter bakom oss, sen så svängde vi in på en gata. Då gjorde dom det med, så åkte dom tillbaka, körde taktiksnack och stängde av klyset och körde ''tyst'' så vi inte skulle märka oss. Vi hade kul åt dom i 30min. Sen stack jag hem, ta mig och så. Nu så ska jag ta en macka eller ngt och sen städa för sen kommer Erica, Emma &  Emilia. Ska klippa & färga Erica, bilder kommer. Nästa vecka blir det vätterfesten med Emilia, Erica & Emma alla tre dagar. Kameran ska med då, absolut ja !



tack för kvällen babes
puussssss' <3

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards