fridawiiberg

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

3 oktober - underbar dag !

Av frida wiberg - 3 oktober 2010 20:22

hejj! 


Först tänkte jag bara säga att jag har haft en sjukt underbar långhelg! Torsdag, fredag, lördag och idag har jag vart på asex + kompisar. Seriöst dom bästa dagarna! Igår var jag på stan med mamma & Josefin, hittade världens mysigaste uggs, kommer få dom i veckan typ hoppas jag. Sen så tjurade jag sönder typ och det hade dom askul åt. Sen så var jag med Josefin och flummade typ. Sen i sista minuten så stack vi till asex och köpte foundation och lite annat. Sen gick vi hem och jag och familjen stack ut och åt, så sjukt mysigt! Helt underbart. Sen idag så har jag vart med Jesper, så sjukt mysigt! Vi gick runt på asex och sen typ hittade en astuff data, som jag vill ha kostar bara trettiotusen. Men iallafall så gick vi till espresso house, så sjukt mysigt. Satt vid brasan och typ hade askul. Han försökte ta kort, men jag ba gömde mig. Sen fick jag skjuts hem och det va sjukt snällt! Men iallafall så har dagen vart sjukt bäst! Men ska sova nu för att jag ska upp till skolan imorgon.
Efter det så blire musiken och sjunga och så. Bara fatt Kim tvingade mig så ah, jag lovade att sjunga. Men what ever, jag bjussar på en bild.


  


take care / f'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida wiberg - 25 oktober 2010 20:20

BLOGGEN FLYTTAS NU TILL BLOGG.SE   INGET MER BLOGGANDE HÄR, FLYTTAR BLOGGEN TILL BLOGG.SE IGEN. SKULLE BARA HA HÄR TILLS JAG FICK EN RIKTIG HEADER+DESIGN! TACK MOA & DIN KOMPIS, SUPERGULLIGT AV ER ! KOMMER HA SAMMA NAMN, MEN BARA ATT JAG HAR BLOG...

Av frida wiberg - 24 oktober 2010 10:20


hej!   Jag har egentligen inget att skriva om idag, men kan försöka i alla fall. Det regnar sjukt mycket ute just nu, men det bryr vi oss inte om för jag kan låtsas som att solen skiner så blir inte dagen så tråkig.   Igår så passade jag min ...

Av frida wiberg - 23 oktober 2010 11:58

heey ! :)   Idag är jag glad, pigg och äh jag vet inte. Allmänt glad bara, idag kommer ingen få mig sur & unhappy! I alla fall så sitter jag i mys kläder, lyssnar på musik och äter choklad + att jag känner mig seg idag. Jennifer har dra't på hajk...

Av frida wiberg - 22 oktober 2010 22:38

hej! :)   Jag är sjukt trött, det finns nog ingen tröttare än mig just nu. Har precis slutfört en tillfällig header och så. En annan kommer sen när jag och Cissi har haft fotodag.    Idag var det skola och sen stan med Jennifer. Vi gick bara ...

Av frida wiberg - 21 oktober 2010 21:05

hej !   Sitter just nu och funderar och lyssnar på musik. Jag har verkligen inget att göra, för er med intresse.   Idag har det vart skola, träffade bara Jennifer i slutet av skolan. Efter det åkte vi ner till stan, satte oss på donken och pr...

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards