fridawiiberg

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av frida wiberg - 21 oktober 2010 21:05

hej !


Sitter just nu och funderar och lyssnar på musik. Jag har verkligen inget att göra, för er med intresse.


Idag har det vart skola, träffade bara Jennifer i slutet av skolan. Efter det åkte vi ner till stan, satte oss på donken och pratade om allt möjligt. Madde kom till H&M, vi skulle lämna Jennifer vid bussen. Vi gick förbi en affär (som heter trend tror jag) och i affären står en kille med blond hår, otroligt mycket svart kajal runt ögonen, men han står i en beige morgonrock! Alla tre trodde vi skulle dö, han var gay typ. Men man står inte i morgonrock vid fyra på dan i en affär?! Men efter vi hade lämnat Jennifer så va Madde och jag tvungna att gå förbi en gång till innan vi stack till konfan. Sen hade vi konfa, man skulle ställa sig upp när man hörde sitt namn, snurra runt och säga hej. Efter det blev det lekar, och lektionspass. Mamma hämtade mig, stack hem och åt + gjorde läxor. Ska snart in i duschen och sen sova. Imorgon blir det Jennifer, ska kolla på film eller något till sent på kvällen! Happyface om något, för ungen får mig att må bra !


time to go, bye ! <3

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards