fridawiiberg

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av frida wiberg - 16 oktober 2010 18:13

heeej ! :)

 

Jag är verkligen sjukt dålig på att blogga, så ursäkta för att jag inte har gjort det, men skolan kommer verkligen före allt just nu! Har mycket jag ska plugga på och lämna in och sånt. Men iallafall så sitter jag just nu i huvudstaden hos farmor & 'farfar'. Har det hur bra som hellst här!


Idag så stack jag & farmor in till city för att shoppa, vilket vi har gjort. Har haft en riktigt trevlig dag fylld med shopping och massa mys! Vi stack till pendeltåget runt tio och sen så gick vi runt i lite affärer, fikade på 'Hurry Curry' som 'Indiska' äger. Fyllt med massa mumsigt indiskt och andra goda saker så bestämmde vi oss tillslut. Jag tog en lassie och någon cheesecake och farmor kaffe och bulle. Sen gick vi vidare och gick sammanlagt tre och enhalv timma på stan. Gick till centralen och tog pendeltåget tillbaka hit till Märsta. Bilder på det jag köpt & fått :


Grafitti nagellack (svart) & nagellack (rosa) IsaDora - H&M

 

  College tröja (korall/vitt tryck) - ginatricot

  

   Magtröja (vit/rött tryck) - H&M

 

  Hårspännen (bruna) - BikBok  

Stickade vantar (vita) - BikBok 

    

 College hoodie (rosa/grå/turkos) - BikBok



Båda college tröjorna har jag fått från farmor, TACK!

Nu ska jag ha det mysigt med farmor & farfar, kolla på film och käka godis och bara ha det allmänt gött! Förlåt för dåliga mobilbilder! Men mobilkamera är inte det bästa! Ska faktiskt försöka att bli bättre på att blogga lite mer. Hoppas ni lever och mår bra, för det gör jag! :]


peace, love & happines! / frida elisabet wiberg

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards