fridawiiberg

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av frida wiberg - 1 oktober 2010 13:42

hello october!

 

Ny månad igen, tiden går så sjukt fort asså. Men iallafall så är Cissi här och jag har fixat henne ( håret ) och mig. Ska snart upp till asex och dra runt. Vädret är väl inte på topp, men so am I. Tjocka gosiga halsduken är på och conversen med nu är det bara en halstablett och väskan sen så blir det bussen up till asex. Video blogg se tror jag att det blir,om jag hittar någon bra stans att videobogga. Ny mådad = nya möjligheter, nya misstag, nya vänner & nya mål! Hoppas på en fortsatt bra höst iallafall.


  


pusssss'

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards