fridawiiberg

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av frida wiberg - 7 oktober 2010 20:56

hej!


Ska in i duschen snart så jag skriver bara lite snabbt!
Har vart i skolan idag, tråkigt som sjutton men det har iallafall gått bättre än igår när jag var på sur-humör! Iallafall så har dagen vart tråkig, iallafall i skolan för det har regnat & vart kallt + allt roligt folk har haft lektioner när vi har rast, det ogillas mycket! Sen efter skolan var det ner till stan en stund med Gosia & Jennifer så sjuk kul! Sen stack jag & Jennifer hem till mig, gick och köpte köttbullar och sen tillbaka. Så bra dag blev det tillslut! 

Nu ska jag duscha och sen sova, för jag är trött!


godnattpuss / frida'

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards