fridawiiberg

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av frida wiberg - 20 oktober 2010 20:19

hhej!


Jag sitter och fryser och har precis pratat med Kim den söte ungen. Ska måla om mina naglar till vin röda med svart graffiti nagellack. Tror det kommer bli hur bra som helst! Iallafall så blev jag klar med mitt reportage till svenskan idag, Mr.Granström tyckte det såg proffsigt ut och såg fram emot att läsa det. Det gillas stort! Har förövrigt haft en skit dag, är sur på allt & alla, förutom vissa personer som får mig glad då. Annars sur, arg & trött.

Efter skolan + extra class stack jag, Jennifer och Filip ner till stan och gick runt, hade inget annat att göra. Sen hem, sjunga och bara ta det lugnt. För övrigt så är det torsdag imorgon, och det gillar vi massor! Skola, sång & stan med Sebbe! Det kommer bli superbra, får hoppas att jag är på lite bättre humör då bara.

Ska fundera ut en bättre header och så till bloggen, tror jag vet hur jag ska göra nu. Hoppas det blir bra!

Nu ska jag fixa lite med den, messa med Kim & annat kul folk och fixa med headern.


peace !  :)

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards