fridawiiberg

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av frida wiberg - 4 oktober 2010 20:16

Jennifer 'Bäst' Berg!


Ah, för det första kan jag ju bara säga att du är mitt cpiiie och inget slår oss! Tillsammans är vi starkare än bamse & smartare än skalman, roligare än svampbob & bättre än allt! Du gör mina dagar ljusa när dom är som mörkast och du kan alltid få mig att skratta även om jag mår helt sämst. Du ser sorgen i mina ögon medans alla andra tror på mitt leende. Du är luften i mina lungor, så vad vore jag utan dina andetag? Du är allt för mig och lite till! Utan dig skulle jag inte klara mig en sekund, för det är du som får mig att leva. Några månader och vi är som systrar. Det är helt sjukt, men det kommer alltid vara så! Hur sjukt kul jag än har med alla andra har jag roligast med dig! En sekund utan skratt går inte, för vi skrattar åt allt! Jag kan prata med dig om allt, och du lyssnar som ingen annan. Jag vet att du alltid finns där för mig, för jag finns alltid där för dig. Det finns inte ett ord i hela världen som beskriver dig, för du är allt och ingenting. Jag skulle kunna sitta här i typ tusen år, men det skulle bli värsta boken, och hallå skulle du ens läsa den? Jag vet redan svaret.
Men vad som än händer ska jag stå vid din sida, det vet vi båda!


TE AMO  HERMANA, TE AMO! ♥

Tidigare månad - Senare månad

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards