fridawiiberg

Alla inlägg under september 2010

Av frida wiberg - 6 september 2010 19:25

HEJ ! :)

 

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har inte vart hemma/inte hunnit. Men nu i veckan kommer jag igång som vanligt. I lördags så var jag på Liseberg med familjen. Träffade Selma och hennes kusin, vi hade sjukt roligt hela dagen & kvällen. Åkte balder, kanonen,sagoslottet och hade skiitkul. Tack för lördagen! Igår så gjorde jag typ ingenting, städade och duschade typ. Sen så kom Brenda, vi kollade på Glee (i love) sen kom Jakob, Brenda drog, Erica kom, sen kom Josefin och vi kollade på 17 Again. Idag har jag utegångsförbud, och imorgon ska jag rida med Erica och det blir najsigt! Nu ska jag dra, pussen & så :)

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards