fridawiiberg

Alla inlägg den 23 september 2010

Av frida wiberg - 23 september 2010 18:25

HEJ!'

  

Dagen idag har vart sjukt underbar, även fast det har vart skola. På matten så satt jag och Bea och flummade sönder helt totalt. Vi hade högsta scoren på 'klockspelet'. Vi är så bäst! Sen satt Selma och typ hade klarat något så sa matte läraren: ''Hey everyone, Selma have done something good'' och sen aplåderade alla. HAHA, vi skrattade sönder jag och Bea. Sen vare hem, på bussen lånade Viki min kamera och filmade/tog kort. Sjukt kul hade vi åt det. Känner mig rätt trött idag med, men jag kommer igen efter helgen tror jag. När jag kom hem så kollade jag posten och hittade ett kuvert till mig! I kuvertet låg ett kort där det stog att faster, hennes kille & min kusin var glada över att jag sjöng på dopet + att det låg ett presentkort på 300 från H&M. TACK så sjukt mycket! Sen kom kusinen hem och vi snackade lite, sen stack han till stan för att kolla på match och supa i stan. Nu sitter jag iallafall och pratar med Sebbe'älsklingsbror'Agerbring. Ååååh, kanske ska ut till han imorgon och det gillas stoooort. Nej för det ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAS stort! Nu ska jag kolla vidare på idol.



pusssssss'

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards