fridawiiberg

Alla inlägg den 19 september 2010

Av frida wiberg - 19 september 2010 09:52

HEJ !

 

Inte på bra humör idag, men iallafall så ska jag försöka va så trevlig jag kan. Igår hade jag & min minibrother myskväll! Kollade på ' I taket lyser stjärnorna' & 'Camp Rock' plus att vi käkade massa godis och drack upp en fanta exotic & käkade pizza/kebab rulle med. Sen satt jag uppe, sorterade alla mina kläder, la dom i högar och satt vid datan tills mamma och pappa kom hem. Idag så har jag väl typ lagt in mina kläder i garderoben som ska sparas, snart blire fix & dra till Lager 157. Efter det blir det Jessica tror jag. Hoppas på det iallafall. Nu ska jag fixa mig sen åka. Funderar på att rensa allt, vänner och sånt...


puss!

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards