fridawiiberg

Alla inlägg den 13 september 2010

Av frida wiberg - 13 september 2010 13:44

HEJ ! :)

 

Sitter i skolan och har study period med tjejerna. Vi har grymt kul, men har ju inget att göra så vi har sjukt roligt, typ flummar runt & så. Ska försöka fixa lite svenska arbete med, om jag nu orkar, men jag tror det blir så. Nu ska vi ha roligt, och alla som ser detta; sschh, det är hemligt att vi har kul! Alla är avundsjuka så att ja, alla namn kommer. Men vem pallar plugga när man kan ha roligare än så? ;)


puss & kram /


frida -     


ida -   


ami -   


cissi -   


aydan  -   


mona -   


leyla -   


gosia -    


julia -   

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards