fridawiiberg

Alla inlägg den 26 september 2010

Av frida wiberg - 26 september 2010 18:34

  

- äkta vänner!

   vad är inte bättre än äkta vänner som alltid

  ställer upp för en vad det än är!¨

 

- musik!

  musik, ja det är nog det bästa som finns!


- familjen!

   även att det känns som man hatar dom ibland

  älskar man dom så sjukt mycket, och vad är inte

  bättre än att mamma/pappa tröstar?

 

 

- gulliga kommentarer

  hihi, det är bara det underbaraste man kan få!

  själv är jag ju fröken solstråle, hahah alltid lika glad

  med ett leende på läpparna ;)


   

-  förutfattade ord

    jag verkligen hatar det, man ska känna personen
   innan man kopplar folk till saker.

 

- trasiga & sega datorer

   det är verkligen det värsta som finns. min data 

   är både seg & trasig, kommer få en ännu segare.
   men det är bättre än någonting.


-  dåliga dagar.

    alla har någongång haft en dålig dag, och det

    påverkar allt man gör, prov, läxor och allt annat. 

Av frida wiberg - 26 september 2010 07:58

hej!

 

Tog bort frågestunden, känner att det blir uttjatat eftersom alla har frågestund. Så nej frågestund känns inte personligt, och man ska ju försöka göra den så personlig man kan, ellerhur? Iallafall så tror jag nog att jag ska ha en ny kategori, eller så blir det en heeeeeelt ny blogg (på blogg.se) vad det blir får ni se. Iallafall så igår var jag och Josefin på asex skitlänge igår. Kollade på Jeff och han va bäst som vanligt! Sen så gick vi runt, hade sjukt kul och sen hem till mig och äta och mysa. Idag blire städa & ta det lugnt, för jag har så jävla ont i huvet. Jag blev sur nu med, för facebook funkar inte. Jag som ville spela spel på facebook & så. Men nehe, facebook dissar mig men ingen annan. Men jag älskar facebook iallafall, för facebook & jag är gifta! True love never ends :)

Haha, ne jag ska ta och äta nu, sen duscha och städa. Om mamma/pappa är snäll så kan vi åka till elgiganten och kolla på kamera. Funderar på att sälja saker så jag har råd med en bra systemkamera! Eller så åker lite av pengarna i månaden så att man kan ha en kamera som tar bra bilder. Ne nu ska vi sluta vara pessimister på deltid.

Juste, ni ska få film från igår fast den kommer på Josefins blogg...


  


puusss :)

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards