fridawiiberg

Alla inlägg den 30 september 2010

Av frida wiberg - 30 september 2010 21:46

hej bloggen !

 

Är fortfarande med Cissi, och yee vi är coola. Fatta att jag ens orkar vara uppe nu, bara det är ju ett 'wow-moment'. Jag är bara lite smått trött, eller inte. Skulle kunna lägga mig på golvet och sova nu. Men dagen idag har vart soft, typ skolan + matte prov, köpte godis, chilla & kolla film med Cissi. Men hon mobbar mig för igår på matten. HAHA, mitt betyg rök nog inne där ja. Men iallafall jag var helt inne på att svara på: 3x5, men jag fick 3x2.

Mr. West : Frida what's 3x2?

Jag: 15!

Mr. West: Eeeeeeeh, 3x2?

Jag: Jag skojar, jag skojar, jag skojar.

*Pinsamtystnad & alla kollar på mig som att jag vore idiot*

Cissi: Men hallå Frida, TRE gånger TVÅ?

Jag: Jahaaa, eehm six?

Mr. West: Mmmmh, good Frida.

Ahja, jag kände mig inte så väldigt lyckad efter detdär Men vi får hoppas att han förlåter mig någongång i livet. Håller på att kollar 'HipHip Hora' den är sjukt bra! Men iallafall så ska vi snart gå och lägga oss, för jag somnar snart och klockan är 21:53? Jaja, iallafall så blire sova nu. Bilder från idag kommer imorgon när jag har hittat min kamera sladd, men sålänge så får ni söta webb bilder :]


          


tagga studiedag imorgon!

hah, puss ! :]

Av frida wiberg - 30 september 2010 17:02

hej bloggen!

 

Sitter och käkar godis och flummar med Cissi hos mig. Haha, oj vad kul vi har. Ne men vi sitter typ vid datan och gör ingenting, ye that's fun. Iallafall så hade jag matte prov idag, failade lite väl kanske. Nej men det gick säkert sjukt bra! Idag blir det sova med Cissi och imorgon va med henne och typ ha det kul? Men iallafall, mer blogg sen ikväll.


  

peace !

presentation ♥


jag är en tjej på fjorton år som bloggar om livet och lite annat. jag bor i jönköping med mamma & pappa + lillebror och en ödla. på min fritid så sjunger jag & gymmar. jag älskar mina vänner sjukt mycket, dom betyder mest.

take care / f

fråga mig ♥

10 besvarade frågor

kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

sök i bloggen ♥

senaste inläggen ♥

kategorier ♥

arkiv ♥

RSS ♥

alla söta besökare ♥

gästboken ♥

bloggar jag följer ♥


Ovido - Quiz & Flashcards